Evidence oprav je s ním hračkou.
Projděte si se mnou tuto stránku a já Vám předvedu co vše Chytrý Servis umí a dovede.
Kalendář
Toto je úvodní obrazovka, kalendář s přehledem počtu oprav. Barevné pole označují počet oprav na daný den a podle barvy lze určit, jak je daný den plný.
Pokud bude nastaveno např. pět oprav na den, tak zelená barva znamená, že je přijata jen jedna oprava, oranžová, že je přijato mezi 2-5 opravami a červená značí plný stav pět a více oprav. Čedá pole označují státní svátky.
Detail opravy
Všechno se točí okolo této stránky.
Opravu můžete přijmout, upravit, dokončit nebo zrušit. Je možné přidávat položky k opravě.
O příjmu, dokončení nebo zrušení opravy je zákazník vyrozuměn odesláním zprávy.
Hotovky
Takto vypadá stránka "Hotovky". Najdete zde rychlý přehled posledních čtyřiceti hotových oprav, včetně nejdůležitějších informací.
Detail zákazníka
V detailu zákazníka jsou samozřejmě uvedeny veškeré údaje o zákazníkovi. Navíc vidíte kolikrát u Vás byl na servisu a s čím.
Můžete si zákazníka vyhledat nebo si zobrazit seznam všech zákazníků
Nastavení
V nastavení můžeme měnit počet oprav na den, počet oprav do vynulování. Přidávat nebo měnit zákaznické kategorie, servisní balíčky a zaměstnance.